• Autor: HSIU
  • Kategorija: Savjetovanje
  • -->
  • Objavljeno 12. studenog 2015.

DIZAJN PROIZVODA: PONAVLJANJE JE KLJUČ

Proizvodi koje vidimo oko sebe nisu plod jednokratne ideje, nego stotina i čak tisuća popravljanja i ispravljanja vezanih i uz funkcionalnost samog proizvoda i uz prikladnost za krajnjeg kupca.

Većina proizvoda krene kao ideja, a tek nakon toga se identificira najbolji krajnji kupac i segment tržišta kojeg će taj proizvod prvo napasti. Dobar primjer su LCD ekrani koji mogu služiti i kao televizori, i kao računalni monitori, i kao reklamni panoi.

U slučaju LCD ekrana, a i u većini proizvoda koje koristite, na djelu su bila ponavljanja - brza izmjena pokušaja, pogrešaka i uspjeha - koja su dovela do toga da imamo završen proizvod koji odgovara jednom tržišnom segmentu i korisniku koji je želio zamijeniti stare glomazne CRT monitore tankim rješenjem s oštrijom slikom koja ne treperi.

Ponavljanje se vrši tako da se nakon svake faze dizajna proizvoda razgovara s kupcima i tako u suradnji s njima oblikuje krajnji proizvod. Naravno da ne treba uvažiti baš svaku sugestiju kupca jer postoje mnoge situacije kad proizvođač bolje poznaje proizvod nego kupac, ali ako uopće ne konzultiramo kupca, proizvod nam vrlo vjerojatno neće biti uspješan na tržištu.

Ovaj korak slijedi tek nakon što se odradi segmentacija tržišta i osmišljavanje persone, ali u slučaju novih otkrića i ta dva koraka se mogu prilagoditi novonastaloj situaciji ili se mogu odraditi potpuno ispočetka.

Krajnji cilj je imati proizvod koji precizno zadovoljava potrebu korisnika, a do toga se dolazi ponavljanjem - pokušajima i pogreškama. Finalni proizvod ne može biti do kraja osmišljen preko noći.

Obratite nam se s povjerenjem i usavršite svoj proizvod zato da zadovolji konkretnu i preciznu potrebu krajnjeg kupca.

Ključni pojmovi