Segmentacija tržišta: Tko je vaš klijent?

Identificiranjem svog klijenta povezujete svoj proizvod sa stvarnim potrebama tržišta. Pitanje "tko je vaš klijent" je najvažnije pitanje u poduzetništvu jer se cijeli proces bazira na klijentu koji plaća, a nedostatak odgovora na to pitanje označava izgubljenog poduzetnika.

Onaj tko nije dao sve od sebe, nije dao ništa.

- Georges Guynemer -

Podrška u poslovanju

Poduzetnik se mora baviti razvojem svoje tvtke, što je dovoljno zahtjevno samo po sebi. Detalje oko optimizacije poslovanja prepustite nama.

Dizajn proizvoda: Ponavljanje je ključ

Proizvodi koje vidimo oko sebe nisu plod jednokratne ideje, nego stotina i čak tisuća popravljanja i ispravljanja vezanih i uz funkcionalnost samog proizvoda i uz prikladnost za krajnjeg kupca.

Usluge naplate: Prihvat kartica

Prodavač mora moći primiti svaku karticu koju njegov klijent ima. Umjesto da ugovarate uslugu sa svakom bankom i kartičnom kućom - prepustite nama da za vas vodimo naplatu.

Marketinški kanali: Kako doprijeti do kupca

Marketing nije ništa više od umijeća da budete na pravom mjestu u pravo vrijeme. Marketing je umijeće da budete pred korisnikom u trenutku kad on razmišlja o proizvodu kojeg kupujete. Dakle, samo treba biti prisutan, i to prisutan u pravom trenutku. Amatersko viđenje marketinga je preplavljivanje medijskog prostora hrpom reklama kako bi što više ljudi vidjelo poruku. Ali, nisu svi proizvodi prikladni za takav oblik marketinga jer bi marketinška kampanja bila preskupa u odnosu na uloženo.

Nikad nemoj prekidati svog neprijatelja dok radi grešku.

- Napoleon Bonaparte -

SEO: Optimizacija za Google

Google je samo jedan od mnogih marketinških kanala koji postoje, ali je presudan za moderno poslovanje zbog svoje popularnosti među korisnicima. Vrlo veliki postotak kupaca koristi Google kako bi predao svoj upit i pronašao željeni proizvod.

Srednjoj klasi je puno važnije djelovati bogato nego biti bogat.

- Robert Kiyosaki -