• Autor: HSIU
  • Kategorija: Savjetovanje
  • -->
  • Objavljeno 12. studenog 2015.

MARKETINŠKI KANALI: KAKO DOPRIJETI DO KUPCA

Marketing nije ništa više od umijeća da budete na pravom mjestu u pravo vrijeme. Marketing je umijeće da budete pred korisnikom u trenutku kad on razmišlja o proizvodu kojeg kupujete. Dakle, samo treba biti prisutan, i to prisutan u pravom trenutku.

Amatersko viđenje marketinga je preplavljivanje medijskog prostora hrpom reklama kako bi što više ljudi vidjelo poruku. Ali, nisu svi proizvodi prikladni za takav oblik marketinga jer bi marketinška kampanja bila preskupa u odnosu na uloženo.

Kao prvo, B2B tvrtke se ne mogu uspješno oglašavati preko masmedija, a taj vid marketinga također nije prikladan za precizne proizvode koji egzistiraju u maloj niši.

Bombardiranje reklamama nema efekta, jer marketing nema efekta ako ste reklamu prezentirali kupcu koji u tom trenutku ne razmišlja o vašem proizvodu. Vrlo je teško nagovoriti kupca, i tu već govorimo o potpuno drugačijem vidu prodaje. Zadržat ćemo se na kupcu koji je motiviran da kupi određeni proizvod, ima problem kojeg proizvod treba riješiti, a na vama je samo da mu u tom trenutku budete pred očima s ponudom koja se ne može odbiti.

Zapravo je vrlo jednostavno pronaći marketinški kanal koji će vas dovesti do krajnjeg potrošača. Razmišljajte obrnuto. Gdje će vaš korisnik tražiti proizvod? Hoće li tražiti na internetu? U trgovini? U oglasniku? Hoće li pasivno pričekati da vidi dobru reklamu na TV?

Postoje mnogi konkretni načini kako zatim ostvariti tu komunikaciju s korisnikom, ali princip je uvijek isti - reklamu treba prikazati korisniku tamo gdje ju on očekuje vidjeti. Ne zaboravimo da korisnik ima problem kojeg želi riješiti kupnjom proizvoda, i u tom slučaju mu vaša reklama pomaže. Ako ju samo prikazujete bez razloga, onda je ta reklama smetnja.

Obratite nam se s povjerenjem i pronađite savršene marketinške kanale za svoj proizvod.

Ključni pojmovi